Century Pines Resort Cameron Highland Oktober 2019

Sebelum ni bertiga, sekarang dah berempat. Alhamdulillah diberikan rezeki seorang lagi putera, menyerikan lagi kehidupan aku. Actually takut juga nak singgah sbb baby baru 2 bulan, tapi doa yang baik2 insyaAllah takde apa2. Husband pun cakap, lepas ni dah masuk kerja, susah nak cuti dah, ok i onzzzzz, aku dah booked siap2 hotel 😆. Kita bekerja penat, kenapa perlu memikirkn banyak hal bila tentang berehatkan..InsyaAllah akan dipermudahkan semua yang mendatang.
Baju ni mak long kasi dekat Hadeff. Dia beli di Cameron. Cantikkan.

Aku suka beli bunga tapi tak ada masa lanskapkan semua bunga tu. Siram pun sejak beranak kecik ni , lupa saja..

Suke kalau dibuat jem, makan dengan scone. Tapi dekat Cameron ni susah nak cari Scone yang sedap.

Murah jadi aku borong lah berbungkus.



Masih pantang makan lagi, rasa2 pun tgk2 apa yang boleh.

Kimi suke coklat, tapi usik sikit saja, so fahamkan sebab apa aku ni susah nak susut..

hmmmm, wafle dia berat, coklat sos dia pada aku, biasa saja..

Favourite dia

Favourite aku. Orang dalam pantang pun boleh makan buah strawberry ni katanya...betuk ke???

Tapi taklah semanis strawberry Korea tu..


Kita dah breakfast tapi nak try juga....agak biasa sajalah pada aku


semua ni manis, manis dan berkrim, tak elok actually untuk kita yang berumur 30 tahun keatas

Berkali2 ke cameron tak jemu2 kutip strawberry



Tak sejuk mana pun, Hadeff pun rileks aje



Si nomey mama

This time aku ajar Hadeff menyusu pakai botol susu, sbb dah nak mula bekerja..Alhamdulilah, no problem...so far...

Di Cameron ni, bukan kita nak jalan2 sangat, cuma nak rileks, rehat, sejuk2, dingin2 sikit


makan salad penuh bawang putih tapi timun tu aku tak makan lagi

NI pun tk makan lagi

Ni lah sarapan aku

Buffet taklah meriah sangat, aku ske lagi breakfast di Strawberry park

No choice kan, makanlah apa yang ada, rasanya inilah kelemahan hotel ni, food choice limited..

tengok kiri kanan, tak tau nak makan apa, but itulah rezeki kita pada hri tu, diluar tu ramai lagi takde maknan kan, syukur sajalah

Guest ramai juga, Untungnya Cameron ni, inilah satu2nya tempat sejuk di malaysia selain genting yang penuh entertainment sahaja, yang setiap golongan seronok nya pi, berehat, beli teh, so mereka tiada competitor, everyweek mesti almost fully booked hotelnya..

Inilah sarapan aku, telur untuk suami ku

Milik Haqeemi

Pagi2 masih sejuklah








Kek ni bawa dari Kajang


NOmey nomey mama

double storey room

Ni bilik bawah

Kimi tak de peneman













Ni bahagian atas

Alhamdulillah Hadeff senyap saja



Bodyguard mama

Kami stayed for 1 day. Macambiasa, ke Boh Tea, Berhenti dekat kedai2 tepi jalam, ronda2 pasar2 pagi, pusing dekat tempat biasa kita pergi terus pulang ke Penang. Singgah sini selepas bercuti pulang ke Kuala Lumpur.

Comments

Popular posts from this blog

Penang mai!!!!

JJCM...Kari Itik, Ayam Kampung, Jalan Permatang Nibung..Permatang Pauh..

JJCM. . .Restoran Anggerik Desa, Seberang Jaya, Penang